dinsdag 5 juli 2016

time flies

De tijd vliegt en dat was nou juist niet de bedoeling. Want ik heb er maar zo weinig van.
Er waren toetsweken, verjaardagen en examenuitslagen. Oudste is geslaagd en Middelste over, Jongste houdt het nog spannend tot zijn rapport komt. 

Gelukkig trok de pijn weg zodra ik weer met de chemo pillen begon. Hopelijk gaat het nu weer zo want ik heb veel pijn. En voor het eerst in maanden weer extra oxycodon moeten slikken. Vandaag ben ik met kuur 9 begonnen. Omdat Jongste geen school meer heeft ging hij gister gezellig met me mee naar het ziekenhuis (voor de eerste keer!). Hij kon meteen meemaken dat er altijd wel iets is dat niet soepel verloopt. Nieuw personeel bij de apotheek zodat ik zelf kon vertellen wat de bedoeling was....we hebben ons rot gelachen. 

De afgelopen weken waren ondanks de feestjes geen feestje. Ik heb veel last van misselijkheid en hoofdpijn gehad, waarschijnlijk omdat ik met de bèta blokkers gestopt was. In overleg met de huisarts maar weer gaan slikken. Nu had ik ook erg veel stress dus dat hielp ook niet erg mee. Toch heb ik geprobeerd er het beste van te maken en op de goede dagen nog wat leuks te doen. 

Met Oudste naar een tentoonstelling van Escher, en het EK voetbal kijken. Met een vriend uit Casablanca heb ik een weddenschap over wie de meeste winnaars goed voorspelt. Tot nu toe hebben we de grootste lol en is het een nek aan nek race. De winnaar krijgt een ansichtkaart. En natuurlijk mijn verjaardagsfeest. Het was weer een geslaagd feestje hoewel ik zelf helemaal kapot was na afloop.

 Volgend jaar vraag ik als cadeau mensen die de volgende dag komen opruimen. Het was eigenlijk niet te doen.  Ik merk ook dat ik de laatste weken het mentaal weer moeilijk heb. Ik ben verwend door die weken dat het goed ging. En nu moet ik weer een stap terug doen en besef ik weer hoe ziek ik eigenlijk ben. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten