maandag 2 mei 2016

en we gaan nog even door

Natuurlijk kwam er een terugval. Het weer in Nederland werkte ook niet erg mee. Van korte broek naar sjaal en muts. En de bijwerkingen van de Capecitabine nemen toch langzaam toe. Nog steeds geen last van handen en voeten, maar ik ben vaker misselijk, neem dus vaker anti misselijkheidspillen en dat is niet echt bevorderlijk voor je stoelgang. Ook heb ik steeds last van mijn blaas. Ik heb geen blaasontsteking maar het voelt wel zo. En ik ben vreselijk moe. Zelfs in de pauzeweek. Wel heb ik twee kinderen met griep overleeft zonder het zelf te krijgen, dat is best knap.

Inspiratie is compleet verdwenen. Ik heb inmiddels alle seizoenen van Breaking Bad gezien dus kan aan een nieuwe serie beginnen (suggesties zijn welkom). Met goed weer een beetje in de tuin rommelen (ik heb weinig pijn dus dat gaat goed!) vind ik nog wel leuk en gelukkig.. de voorspelling voor de komende weken is goed. Als Buurman nu eindelijk dat laatste stukje schutting goed plaatst is dat nog beter. Een jaar is best lang om er over te doen. Misschien heeft hij ook geen inspiratie.

De bloedwaardes waren zo goed als stabiel (zelfs mijn Hb) dus ik mag door met kuur 6. Ik kan die rot roze pillen eerlijk gezegd niet meer zien.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten