donderdag 29 oktober 2015

laatste nieuws

Het laatste nieuws: op de CT scan waren inderdaad botmetastases te zien (goh, wat verrassend), op de kaak iets dat nogal onduidelijk was en waarvan niet met zekerheid gezegd kan worden dat dat het probleem van de dove kin veroorzaakt. Het zou ook nog kunnen komen door een heel diep liggende verstandskies die dicht tegen de zenuw aanligt. Ik ga dus toch nog een MRI krijgen waar ik niet met veel plezier naar uitkijk maarja, wat moet dat moet. Voor de pijn in mijn onderrug en been ga ik bestraling krijgen, en de oncoloog gaat er vanuit dat ik dat ook voor mijn kaak wel zal gaan krijgen.  

De diĆ«tiste was boos op Medizorg dat ze flesjes bezorgd hadden waar gewoon lactose in zat. Ze heeft meteen gebeld en ik heb vandaag een nieuwe doos met andere flesjes, lactose vrij, gekregen. En dat ik niet verder was afgevallen was al heel goed volgens haar. Ik heb meteen ook  nog maar wat chocola erbij gehaald ;) 

Werken gaat al een tijd niet meer. Ik heb te vaak pijn en ik ben te vaak moe. Ik doe meestal wel een paar keer per dag een dutje. Ik heb in overleg met de bedrijfsarts nu dan ook vervroegd een IVA (inkomensvoorziening volledig arbeidsongeschikten) uitkering aangevraagd. Toch verveel ik me niet. Ik slaap natuurlijk veel en op de dagen dat de kinderen bij mij zijn is er genoeg te doen. En wie kan er nu zeggen dat ze bijna alle afleveringen van 'How I met your mother' gezien hebben, gewoon op televisie. Of er vier uur over doen om een film te kijken (ik val nog wel eens in slaap tijdens het kijken). Ik luister ook bizar veel naar de radio (heerlijk, wakker worden met Ekdom in de morgen en dan nog een uur blijven liggen tot de paracetamol goed werkt en ik echt wakker ben). Ik kan niet wachten tot de top 2000 weer begint.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten