woensdag 5 november 2014

snel

Even een snelle update. Snel omdat ik eigenlijk niet kan zitten vanwege de pijn en dus ook niet kan typen (hoewel nu blijkt, staand typen kan natuurlijk ook). 

Het effect van de bestralingen valt behoorlijk tegen. Ik heb behoorlijk veel pijn, zelfs nog meer pijn dan ik eerder had. Dat schijnt normaal te zijn, dat de pijn eerst toeneemt, dus ik ga er maar vanuit dat het werkt. Maar leuk is anders natuurlijk. De pilletjes tegen de misselijkheid veroorzaken ook misselijkheid wat natuurlijk wel een beetje tegenstrijdig is. En de nacht na een bestraling word ik soms klappertandend wakker en als ik daarna weer in slaap val en weer wakker wordt baad ik in het zweet. 

Tel daarbij op de pijnstilling (dat ik ooit twijfelde over de inname van één paracetamolletje klinkt nu hilarisch) en je kan je voorstellen dat ik niet echt fris en fruitig de dag door kom. Ik heb deze week dan ook op mijn werk moeten aangeven dat het niet meer gaat. Het is niks voor mij om iets op te geven maar ik zat echt op of als ik heel eerlijk ben al over mijn grens. Ik ben nu voorlopig boventallig wat betekent dat ik wel kan en mag komen werken maar dat er ook iemand extra naast mij op de groep staat. Het was voor mij een hele moeilijke beslissing, je moet iets loslaten en dat is nu juist iets waar ik helemaal niet goed in ben. Maar ik moet er maar aan wennen want volgens mij heb ik de ultieme levensles loslaten gekregen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten